סיפורה של שרשרת / סיפור מותג

השנה יצאתי לתהליך מיתוג מחדש בעסק שלי. הפעילות העסקית שלי כבר מבוססת ואני כבר מכירה את עצמי בתוכה. הרגשתי צורך לעבוד השנה בעיקר על נראות העסק ולהקפיץ אותו לשלב הבא, המגובש יותר ומייצג יותר מבחינה ויזואלית.

סיפורה של שרשרת / סיפור מותג

השנה יצאתי לתהליך מיתוג מחדש בעסק שלי. הפעילות העסקית שלי כבר מבוססת ואני כבר מכירה את עצמי בתוכה. הרגשתי צורך לעבוד השנה בעיקר על נראות העסק ולהקפיץ אותו לשלב הבא, המגובש יותר ומייצג יותר מבחינה ויזואלית.

אני זוכרת כמה התרגשתי לפני הבת מצווה שלי. קיבלתי חופש להחליט איך היא עומדת לקרות. ההורים שלי נתנו לי אופציה לבחור – או שאני עושה אירוע לכל השכבה, או שאני בוחרת לטוס לחו”ל בפעם הראשונה שלי. 

הייתי ילדה די שקטה, עדיין לא מצאתי את הקבוצה החברתית שלי והרגשתי לא מבוססת מהבחינה הזו. ניצלתי הזדמנות באומץ. לא היה לי ספק ובחרתי באופציה הראשונה. המסיבה היתה גדולה ובאמת כל ילדי השכבה הגיעו – היה כיף גדול. 

את הטיסה הראשונה שלי לחו”ל פספסתי כשעשיתי את הבחירה הזו. טסתי לראשונה רק בגיל 20 אחרי שסיימתי את השירות הצבאי שלי. מעניין לראות איך הילדים של היום גדלים לתוך מציאות שונה ממה שאנחנו גדלנו בה. הם אוספים חותמות רבות של מעברי גבול המופיעות בדרכון המונפק עבורם בגיל מאוד צעיר. 

כמתנת בת המצווה, מעבר למסיבה עצמה, קיבלתי שרשרת זהב עם תליון האות הראשונה באנגלית, של השם שלי – O. 

אהבתי ממש את השרשרת הזו וענדתי אותה לאורך שנות הילדות וההתבגרות שלי. כשבגרתי וחיפשתי סגנון יותר “בוגר”, הוטמנה השרשרת בקופסת התכשיטים ונשארה בה במשך שנים ארוכות. 

איך הסיפור הזה מתקשר לעסק שלי? 

השנה יצאתי לתהליך מיתוג מחדש בעסק שלי. הפעילות העסקית שלי כבר מבוססת ואני כבר מכירה את עצמי בתוכה. הרגשתי צורך לעבוד השנה בעיקר על נראות העסק ולהקפיץ אותו לשלב הבא, המגובש יותר ומייצג יותר מבחינה ויזואלית.  

את המיתוג מחדש שלי עשיתי אצל רעות מסטודיו LUSH

עבדנו לעומק בבחירת המיתוג שלי עד לפגישת הסקיצות הראשונה שהיתה. בסופו של דבר, הסקיצה הראשונה שרעות הציגה לי הייתה המדויקת ביותר למיתוג החדש שלי ואותה בחרתי.

(אגב, רעות מאשרת שאני חלק מהסטטיסטיקה. מרבית הלקוחות שלה בוחרים את הסקיצה הראשונה, מה שמוכיח שהיא פוגעת בול בתהליכי המיתוג בסטודיו המדהים שלה). 

משהו בלוגו שבחרתי כל כך מדבר אותי ואת הערכים שלי והצליח לחבר בין האסטרטגיה העסקית שלי לבין ערכי העסק שדיברנו עליהם: קלאס, נוכחות, מסר ישיר, לקיחת הובלה, נגישות, נינוחות ועבודה מתוך הנאה ולא מתוך מאמץ. 

גם עכשיו, כשאני מסתכלת על פריטי המיתוג שלי, אני רואה כמה זה מדויק :

קרדיט לעיצוב הלוגו : Lush Branding ואסטרטגיה ויזואלית .

ובחזרה לסיפור השרשרת. 

היה עוד משהו בלוגו הזה שגרם לי להבין שהוא מדויק ולקח לי לא הרבה זמן להבין אותו. בפגישת הזום רעות הציגה לי את הסקיצות ללוגו ופתאום הבנתי – אני רואה את השרשרת הזו בתוך הלוגו. “אני חייבת להראות לך משהו”, אמרתי מהר לרעות ורצתי לחדר השינה להביא את השרשרת (אחד לאחד מה שקרה במציאות). 

התהליך העמוק שעברנו השתקף ברגע המדהים והמרגש הזה. יכולתי לראות את החיבור שרעות ייצרה בלי שהיא בכלל ידעה לתוך הסיפור האישי שלי ושל השרשרת. 

הסיפור של השרשרת הוא בעצם הסיפור של הבחירה הראשונה שעשיתי עם עצמי (והמתנה הממותגת הראשונה שקיבלתי) ומסתבר שהוא מלווה אותי הרבה אחרי שהוא קרה. שמחתי כל כך שרעות הייתה שותפה לרגע ההוא ושהיא קראה אותי כמו ספר פתוח, הרבה יותר ממה שתיארתי לעצמי כשהתחלתי את התהליך איתה. 

אני מאמינה שהחיבורים האלו שנוצרים לא קורים סתם. 

אלו חיבורים שהם כמו תמרור הכוונה בדרך, כאלו שמשקפים את הבחירות שלנו וההתאמה שלהן אלינו.

בעיניי, הלוגו שלי מושלם פשוט איך שהוא, כי יש בו כל כך הרבה אלמנטים רגשיים בפנים, יש את הסיפור הפרטי הרבה לפני העסקי. יש זכרונות שצצו בתוך תהליך המיתוג מחדש שלי. איזו דרך מדהימה זו. 

אני לא אדם יותר מדי רגשני, אבל המחוות האלו מרגשות אותי. 

אחרי תהליך המיתוג שחיבר אותי מחדש, בלי שהתכוונו, לסימנים הקטנים שהחיים מותירים לנו בדרך שאנחנו בוחרות לעשות, החלטתי ליזום עוד צעד אחד שקשור לשרשרת. 

נוצר חיבור עם Oma Design, סטודיו לעיצוב תכשיטים של סיגל ווקנין פרבמן, שעיצבה עבורי תליון מהסקיצה של השרשרת ששלחתי לה (הקצוות בתליון נשברו לצערי). שיתוף הפעולה לא נעצר שם. הרגשתי שבא לי שגם אתן תרגישו מה שהרגשתי כשחזרתי לאותה שרשרת ממותגת שהולכת איתי מאז הבת-מצווה ולסמליות שלה היום. 

פניתי לאור פרבמן, בן זוגה של סיגל, שהוא חבר שעבד איתי במוטורולה בעבר ועובד מולי היום בשיתופי פעולה מול לקוחות שלי שמעוניינים באתר אינטרנט לעסק על פלטפורמת WIX (וויקס). יחד, חברנו לשיתוף פעולה עבור הקהילה שלי, ואני שמחה להעביר אותה הלאה אליכן. ההטבה היא פשוטה: הנחה בגובה 5% על הזמנת שרשרת ותליון בציפוי זהב. ובנוסף, תוספת תליון לב נוסף עם חריטה ללא עלות נוספת בשווי 50 ₪. 

לא סתם בחרתי בשיתוף פעולה עם הסטודיו המקסים הזה. מה שמיוחד ב-Oma Design, היא היכולת לקבל ממך כל ציור, תמונה או רישום עם ערך סנטימנטלי ולעצב עבורך בעבודת יד, תכשיט בעיצוב אישי בציפוי זהב, כסף סטרלינג או זהב 14 קראט. 

זהו תהליך מהפכני ועמוק בעיניי. לא מדובר רק על ייצור תכשיטים, אלא בתהליך שבו אנחנו יוצקות פנימה את עצמנו, את הזכרונות שלנו והסמלים שמלווים אותם. 

בפנייה ועבודה משותפת עם הסטודיו, תוכלו לבחור לעצב את אותו אלמנט בסימניות, מוביילים, תליונים או רקמת תכשיט בעבודה יד. והתוצאה היא לגמרי ה י ס ט ר י ת. 

תוצאה שמאפשרת לי ולך, לשמר ולהנציח חלקים מאתנו, בדיוק כמו השרשרת שלי. 

דרך אגב, השימוש בהטבה פשוט מאד ומתאים בול לתחילת השנה והתחלות חדשות, ליצור לעצמנו משהו שילך איתנו כמו סמל להתפתחות שלנו. כל מה שנשאר לכן הוא לבחור אירוע (או סתם תירוץ) ואיור ולהכניס את קוד ההטבה שלי orit בתוך סל הקניות באתר ולציין בהערות שיש להוסיף תליון לב מתנה בהתאם לתנאי ההטבה. 

זו ממש לא עוד מתנה לעצמך או למישהי שאת אוהבת, אלא מתנה עם המון ערך רגשי ומשמעות. 

(הטבה בשיתוף פעולה). 

אולי יעניין אותך גם

האם אתם מכורים לפוקר?

האם אתם מכורים לפוקר?

משחק הפוקר נתפס לרוב כמשחק אסטרטגיה וכיף עם חברים, ולמרות זאת, המתח, ההפסדים והצורך בהשגת ריגוש ותוצאות, עלולים להשפיע על השחקנים, הרבה מעבר למשחק עצמו. התשוקה למשחק, עלולה בקלות להפוך לתלות, כזו שיכולה להוביל לדפוסי התנהגות שממש מזכירים התמכרות.

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן