הקמנו עסק והתחלנו להפיק קבלות על התשלומים שקיבלנו (איזה כיף 🤩).
רובנו התחלנו את הדרך הזו, אחרי שקנינו פנקס קבלות ידני זמני וכך, לאט לאט, ככל שהעסק התפתח, כך גם הרצון שלנו לנהל את רישום ההכנסות וההוצאות, באופן ממוחשב.
עד כה עבדתי ואני עובדת רק עם מערכת Morning של חשבונית ירוקה, גם בניהול ההכנסות שלי וגם בניהול ההוצאות.
זו מערכת סופר ידידותית בעיניי, ולכן ממליצה עליה גם פה.
מצרפת לינק עם כל הפרטים, ההטבה ברישום היא לכלל הלקוחות ומאפשרת לך ליהנות מחודש התנסות חינם במערכת, ללא התחייבות.
רוצה לשמוע מה הלקוחות שלי חושבים על המערכת?
✨“ממש אוהבת אותם. הכל נגיש, נוח,פשוט ואסתטי. שירות לקוחות ממש מהיר ואדיב”.
✨“הכי נוח בעולם ונראה הרבה יותר מקצועי מפנקסים”.
✨“עובדת עם חשבונית ירוקה בגלל ממשק ידידותי ושירות לקוחות מדהים”.
✨“אחלה מערכת, הממשק שלהם נוח ונגיש, גם בנייד, הם מתממשקים עם דפי התשלום של משולם, ושירות הלקוחות שלהם מושלם וזמין. סופר מרוצה מהם!”.
אני באופן אישי עובדת במנוי Popular שמאפשר לי ניהול הכנסות והוצאות, אך יש מסלולים נוספים מהם תוכלו להתרשם פה, בחלק של השאלות והתשובות למטה.
יש לך שאלות נוספות לגבי השימוש במערכת? אפשר לכתוב לי בתגובות ואשמח לנסות לעזור.
דגשים חשובים :
*** למרות שאין הטבה ייעודית עבורי, זוהי כן תכנית שותפים, כלומר, אני מקבלת תגמול על ההפנייה, אז במידה וכן רלוונטי עבורך להירשם לשירות, אשמח שזה יהיה דרך הקישור הייחודי שלי.
*** חשוב לציין, שכל מערכת חשבונאית בה תתנסו, מומלצת שתקבלו עליה אישור מקדים מרואה החשבון שלכם. יש משרדי רוא”ח שעובדים עם מערכות משלהם, וחבל שסתם תכנסו להרפתקאה כפולה (לא מדווחים על הכנסות והוצאות פעמיים).
כניסה לרישום לשירות