אתצמאית מארחת את אורית טננבאום, בשיחה על אתרים שעובדים באמת

מה הופך אתר לכלי עבודה שמביא תוצאות? זה מתחיל בחוויית משתמש נכונה, ממשיך בניווט חכם, הימנעות מטעויות נפוצות ומסתכם בשינויים אסטרטגיים שיגרמו לאתר שלך לייצג את העסק ולעבוד בשבילך.

אתצמאית מארחת את אורית טננבאום, בשיחה על אתרים שעובדים באמת

מה הופך אתר לכלי עבודה שמביא תוצאות? זה מתחיל בחוויית משתמש נכונה, ממשיך בניווט חכם, הימנעות מטעויות נפוצות ומסתכם בשינויים אסטרטגיים שיגרמו לאתר שלך לייצג את העסק ולעבוד בשבילך.
אתצמאית מארחת את אורית טננבאום, בשיחה על אתרים שעובדים באמת

כשעסק גדל ומשתנה – האתר צריך לגדול איתו.
לפעמים זה קורה בשקט, עוד מוצר, עוד שירות, עוד רעיון, והאתר, שהיה פעם מדויק, כבר לא מספר את הסיפור הנכון.
בדיוק במקום הזה פגשתי את אורית טננבאום, מייסדת ומנהלת חברת 365 Evo Web Solutions , מומחית לשדרוג אתרים וחוויית משתמש, לשיחה בגובה העיניים על איך הופכים אתר לכלי עבודה חי שמביא לקוחות, משקף את העסק ומלווה את הצמיחה שלנו.

 אורית הגיעה לשיחה עם שילוב נדיר של מקצועיות טכנית, חשיבה אסטרטגית ועין עיצובית חדה,  אבל גם עם הבנה עמוקה של מה זה להיות עצמאית בשטח.
דיברנו על הרגעים שבהם אנחנו מבינים שהאתר הקיים כבר לא מייצג את מה שאנחנו מציעים היום, ואיך ניגשים לשינוי כזה בלי ללכת לאיבוד.

בשיחה שלנו עלו כמה נקודות מפתח, שכל בעלת עסק צריכה לשמוע:

  • חוויית משתמש שמביאה תוצאות – למה עיצוב יפה זה לא מספיק, ואיך בונים ניווט שמוביל את הגולשים בדיוק למקום הנכון.
  • טעויות נפוצות של בעלי עסקים –  מתי הרצון “להראות הכול” דווקא פוגע בהמרות.
  • שיתוף פעולה חכם–  למה לפעמים צריך מישהו מבחוץ שיראה את התמונה הרחבה ויעזור לעשות סדר.

מאחורי הקלעים של שינוי משמעותי
בשיחה שיתפתי גם מהתהליך האישי שלי עם אורית, איך עברנו יחד על כל התפריטים באתר שלי, חילקנו אותם למשפחות ברורות לפי קהלי היעד העדכניים, ודייקנו את המבנה כך שיתאים גם למבקרים חדשים וגם לכאלו שכבר מכירים אותי.

תוכלו לקרוא עוד על התהליך שעשינו בכתבה שפרסמנו בנושא.

בנוסף, הסתכלנו על האתר לא רק כעל “כרטיס ביקור” אלא ככלי עבודה שמייצר תנועה, חיבור ותוצאות.

למה זה חשוב לכל עצמאית?
האתר שלך הוא הרבה יותר מאוסף עמודים, הוא מייצג אותך כשאת לא שם.

האתר שלך הוא המקום שבו לקוחות פוגשים אותך, והדרך שבה הם חווים אותך משפיעה ישירות על ההחלטה שלהם ליצור קשר ולקנות ממך בהמשך.

השיחה עם אורית הזכירה לי, שגם אם יש לנו עסק מעולה ומוצרים מדהימים, אם הלקוחות לא מצליחים למצוא אותם, זה כאילו הם לא קיימים.
אז אולי הגיע הזמן גם אצלך, לפתוח את המחשב, להסתכל על האתר בעיניים חדשות ולשאול, האם הוא באמת עובד בשבילי?

🎥 מצרפת כאן את הוולוג המלא,
מוזמנות לצפות, לקבל השראה, ולחשוב איך האתר שלכן יכול לעבוד בשבילכן טוב יותר: 



וכמובן, הוספתי את כל הלינקים החשובים, בהם תוכלו להמשיך לקבל ערך וידע מאורית :

* פייסבוק עסקי
* אינסטגרם
* אתר 

 

אולי יעניין אותך גם

כששיווק בווידאו מרגיש חשוף מדי – אתצמאית מארחת את אורית גוטליב

#אתצמאית מארחת את יוצרת התוכן, אורית גוטליב – לשיחה בגובה העיניים על פחד מצלמה, אותנטיות, ואיך להתחיל לשווק בווידאו בלי לוותר על עצמך.
כתבה מלאה בתובנות, כלים פרקטיים והמון חמלה לעצמאיות שרוצות להתחיל לצלם – ומרגישות תקועות.

קרא עוד »

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן