כיצד כרטיסי ביקור תורמים לחיזוק המותג שלך ואיזה סוג כרטיס מתאים לך יותר?

בכתבה זו אתייחס ליתרונות כרטיסי הביקור, בין אם מודפסים או דיגיטליים, אמליץ איך לבחור את הסוג המתאים לפעילות שלכם ואכתוב בקצרה על הרושם הראשוני אותו תוכלו להשיג, דרך שימוש בפלטפורמה זו.

כיצד כרטיסי ביקור תורמים לחיזוק המותג שלך ואיזה סוג כרטיס מתאים לך יותר?

בכתבה זו אתייחס ליתרונות כרטיסי הביקור, בין אם מודפסים או דיגיטליים, אמליץ איך לבחור את הסוג המתאים לפעילות שלכם ואכתוב בקצרה על הרושם הראשוני אותו תוכלו להשיג, דרך שימוש בפלטפורמה זו.
כרטיס ביקור digitango

כבעלי ובעלות עסקים, אנחנו פועלים בעולם דיגיטלי מתפתח, בו עיקר ההתקשרויות מתרחשות בין מכשירים ניידים, יישומים דיגיטליים ופתרונות תקשורת מהירים ומיידיים.

לא סתם, הרבה בעלי עסקים מרגישים שתם עידן כרטיסי הביקור, אבל למרות שזו התחושה של הרבה מאתנו, כדאי לזכור, שכרטיסי ביקור, ככל שמדובר על פריט כביכול מיושן ואולי לא משמעותי, הוא גם פקטור משמעותי בבניית קשרים מקצועיים, חיזוק המותג הפרטי ופתיחת ערוצי תקשורת נוספים מול הלקוחות הפוטנציאלים שלנו. לכרטיסי הביקור, יש ערך רב, בין אם נבחר בפתרון טכנולוגי מתקדם, או לא.  

בכתבה זו אתייחס ליתרונות כרטיסי הביקור, בין אם מודפסים או דיגיטליים ואמליץ איך לבחור את הסוג המתאים לפעילות שלכם.  

****

יתרונות מרכזיים של כרטיסי ביקור מודפסים
(כן, כן… אלו שמודפסים על נייר ומחולקים באופן אישי):

  1. הדבר הכי חשוב בעיניי – התאמה לקהל יעד.
    כאשר מדובר על קהל יעד שהוא פחות טכנולוגי (ויש הרבה מאוד כאלו), כרטיס ביקור מודפס הוא הפתרון הנכון עבורם.
    בעיניי, זה פקטור מאוד משמעותי שחשוב לקחת אותו בחשבון כדי לתת מענה נכון לקהל היעד מולו אתם עובדים.
  2. רושם ראשוני – כאשר אנחנו משקיעים באיכות מוצרים מודפסים, וביניהם גם כרטיסי ביקור, יש לזה משמעות גדולה ברושם הראשוני שנשאיר אחרי המפגש אתנו, כלומר, גם אם כרטיס ביקור מודפס יכול להיות מיושן במהות, הביצוע שלו יכול להראות יצירתיות, השקעה בפרטים, הדגשת יוקרה, ערך ויחודיות ואלו הם אלו הדברים שישאירו רושם חזק למי שיקבל אותו מכם.
  3. זמינות ונגישות – בפגישות פנים מול פנים, ובמיוחד כאלו שנוצרות במפגשים מול כמות אנשים גדולה בזמן מוקצב, כרטיס ביקור מודפס מאפשר חיבור מיידי ולא מסורבל והוא חשוב לא פחות מהפתרון הסופי.
    כרטיס ביקור פיזי נשאר עם האדם שמקבל אותו ומשמש תזכורת לאורך זמן. 
  1. שפת מותג – כרטיס ביקור מודפס ש”מדבר” את שפת המותג שלכם, הוא חלק מהמיתוג הכולל של כל פריטי העיצוב של העסק. עיצוב יצירתי ואיכותי אמור לתמוך באסטרטגיית השיווק שלכם ועוזר לבדל אתכם מול שאר המתחרים.

*בהקשר לכרטיסי ביקור מודפסים, כן אוסיף שהחסרון המרכזי לדעתי הוא בעיקר עניין הטרנדיות ותפיסתו של הפתרון כמיושן.

יתרונות מרכזיים של כרטיסי ביקור דיגיטליים (עולם חדש ומתפתח) :

  1. אחד היתרונות הבולטים ברשימה, הוא בדיוק ההיפך מחסרונו של כרטיס הביקור המודפס. טרנדיות וערכי קידמה וחדשנות – אין ספק שכרטיסי ביקור דיגיטליים עונים על תפיסתו של הפתרון כמתקדם וחדשני יותר.
  2. זמינות ונגישות – אמנם לא במימד הפיזי (מסירה ידנית) אבל מהירות וקלות השליחה של כרטיסי הביקור הדיגיטליים גבוהה מאוד ואופציות השליחה מגוונות (כל מערכת לשליחת הודעות, מכל סוג).
    שליחת כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשרת לשמור את כרטיס הביקור ישירות בטלפונים הניידים או ברשימת אנשי הקשר במייל – בהחלט יתרון משמעותי ברמה העסקית.
  1. עדכוני מידע בכרטיס – אפשריים לביצוע בקלות מול הפתרונות הדיגיטליים. ניתן לעדכן פרטים בקלות ובכל זמן, לעומת כרטיסים מודפסים, שהופכים להיות לא רלוונטיים בעת שינוי הפרטים.
  1. חסכון בעלויות – כרטיסי ביקור דיגיטליים אינם דורשים הדפסה, כך שאין צורך להשקיע כסף בגינה. הפתרונות היום מאוד זולים ונגישים, ואפילו במקרים רבים משמשים כתחליף למיני סייט או אתר מלא, הכל תלוי בצורך.
    בהתאם לכך, יתרון נוסף הוא כמובן שהכרטיסים הדיגיטליים הם ידידותיים לסביבה מטבעם, כי חוסכים שימוש בנייר וחומרים אחרים.
  1. פתרון אינטראקטיבי – בכרטיסי הביקור הדיגיטליים, ניתן לשלב קישור לאתרים ולרשתות החברתיות. בנוסף ניתן להוסיף תמונות וכל תוכן נוסף שמעניין את קהל היעד שלכם.

****

אז איך בוחרים???

ההחלטה אם להדפיס כרטיס ביקור או לעצב אחד דיגיטלי תלויה בכמה גורמים עיקריים :

  1. מטרת השימוש : מה הזמינות אותה תחפשו במסירת הכרטיס? האם אתם רוצים להשאיר את הכרטיסים בדלפקי קבלה, בחנויות כך שאתם מחפשים פתרון פיזי?  האם רוב התקשורת שלכם מתבצעת במדיה הדיגיטלית ומכאן הפתרון אמור להיות מהיר וזמין יותר?
  1. אופציה לעדכוני מידע בכרטיס : לאלו מכם שרוצים את האפשרות לדינאמיות בעדכונים, כרטיס דיגיטלי הוא זה שייתן לכם את האופציה היחידה לעדכוני מידע שוטפים.
  1. קהל יעד – תמיד! תתחשבו במה קהל היעד שלכם מחפש והאם הפתרון שאתם נותנים לו רלוונטי עבורו מלכתחילה. אין צורך להרחיב, נכון?
  1. תקציב – עלויות הדפסה ככל הנראה תמיד יהיו, בטווח הארוך, גבוהות יותר מעלויות עיצוב ועדכון כרטיס דיגיטלי. בכל מקרה, בדקו הצעות מחיר וסוג פתרון ותראו מה נכון לכם יותר מבחינת התקציב הכולל והאם מדובר על פתרון לטווח קצר או ארוך.

****

לסיכום, הכל מתחיל ונגמר בהחלטה מושכלת שקשורה לצרכי העסק והלקוחות והתאמתם לפתרון המדובר. זה הרבה מעבר לכרטיס ביקור כמובן.

ההמלצה שלי היא פשוט לעצור לרגע ולשקול את הפתרון בצורה שתהיה תואמת לכלל הצרכים המדוברים. חשוב מאוד להתחשב בהעדפת הקהל ורצונם בתחושה הפיזית של הכרטיס או לא.

במובן הרחב, השילוב בין כרטיס ביקור דיגיטלי למודפס, יכול להיות אסטרטגיה טובה אם יש לכם מסוגלות להשקיע בשני הפתרונות, במיוחד כי לכל אחד מהם יש יתרונות מובהקים לעומת השני. כאשר משלבים בין השניים, אפשר להגיע ביתר קלות, למגוון רחב יותר של לקוחות ולמקדם את האפשרויות ליצירת קשרים וחיזוק המותג.

***

המלצות :

את כרטיסי הביקור הפיזיים שלי הדפסתי בדפוס קורונה רעננה ובדפוס לביא רעננה והם משמשים אותי בשוטף.

באותה נשימה, ליאור מסטודיו העיצוב Flat ויובל מסטודיו Yuvi לבניית אתרים, הוציאו פתרון מדהים לכרטיסי ביקור דיגיטליים, DigiTango Card, שמכיל לא רק כרטיסי ביקור, אלא אופציה גם להרחבה בפתרון למיני סייט ומעבר. 
אני יותר ממליצה להסתכל ולהכיר, במיוחד כי יש פה פתרון עם המון חשיבה מאחוריו ובמחיר שאין שני לו בפתרון, לפחות ממה שאני בדקתי. 

הטבה מיוחדת למי שנרשמים דרכי : 15% הנחה לכל מיני סייט או כרטיס ביקור לבחירתכם, מפתרונות Digitango Card, בעדכון קוד הקופון Digi-orit בסל הקניות. 

בהצלחה לכולם, ופה לשאלות נוספות אם יש (רשמו לי בתגובות) 🩷 

אולי יעניין אותך גם

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן