הצעת המחיר שאתם.ן שולחים.ות ללקוחות הפוטנציאליים שלכם.ן מהווה את הבסיס למערכת היחסים שתבססו בהמשך.
לצד פירוט העלויות והמחירים, היא מרכזת, מתארת ומדייקת את עיקרי שיתוף הפעולה ותיאום הציפיות בין הצדדים. מסיבה זו, חשוב לקחת בחשבון גם את הצדדים שאינם עוסקים במחיר עצמו, החל מהפן המשפטי ועד הפן השיווקי. בצורה כזו תוציאו הצעת המחיר אפקטיבית ובעלת סיכוי טוב יותר לסגירה.
הכתבה פורסמה באתר “עצמאיות מהבטן” , קהילה בה אני לוקחת חלק פעיל במסגרת תפקידי כיועצת מומחית בקהילה.
בכתבה הצגתי את הטיפים המרכזיים (בעיניי) שהופכים את הצעת המחיר לאפקטיבית ובעלת סיכוי טוב יותר לסגירת עסקה עם כל לקוח פוטנציאלי.
ההמלצות רלוונטיות כמעט לכל הצעה, בכל תחום, וכוללות את הסעיפים הבאים :
- מבנה הצעת המחיר
- דגשים חשובים שיש להוסיף בתוך ההצעה
- בהירות ההצעה
- תיאום ציפיות
- פן אישי
- קצת מעבר
מוזמנים.ות לקרוא עוד בלינק המצורף.
Photo by Kelly Sikkema on Unsplash