איך הנפשת לוגו עוזרת לבעלי עסקים לספר את סיפור העסק ב 7 שניות?
כשסמדר שילה-מרקוס מסטודיו Smoochin Video לקחה על עצמה את האתגר להרצות על הנושא הזה (“איך לספר סיפור של עסק בשבע שניות”) באחת מקהילות העצמאיות בפייסבוק, היא לא תארה לעצמה שהפעם הבאה שהיא תדבר על לוגואים מונפשים תהיה בכתבת Vlog באתר שלי 😉.
מפה לשם, נפגשנו לדבר על לוגואים ואנימציות ללוגואים מונפשים והיה כיף גדול. יצאה לדעתי שיחה סופר מעניינת ורלוונטית לבעלי ובעלות עסקים ולגמרי פותחת את המחשבות והיצירתיות לגבי מיתוג, ערכים ובכלל….
בהקלטה תוכלו לראות דוגמאות ללוגואים מונפשים, כאלו טובים וכאלו טובים פחות.
ראו הוזהרתם! יש פה דוגמת לוגו אחת (לוגו רשמי של אולימפיאדת לונדון 2012), שהיא קשה מאוד לעיניים (גם ברמת הלוגו וגם ברמת ההנפשה שלו), אז תהיו מוכנים.
*הקובץ מצורף גם בקובץ שמע (שימו לב, שכמובן לא תוכלו לצפות בדוגמאות הוויזואליות שדיברנו עליהן):
אם הנושא הזה מעניין אתכם, תוכלו לקרוא עליו עוד בלינקים הבאים :
- כתבה מהאתר של סמדר – למה כל עסק צריך שיהיה לו לוגו מונפש .
- כתבה על תהליך העבודה המשותף ביני לבין סמדר, בכתבת “סיפור לקוח” בבלוג שלי .
- קישור ללייב המדובר של סמדר “לספר סיפור של עסק ב -7 שניות”.
ולגבי הלוגו של אולימפיאדת לונדון 2012 שהתייחסתי אליו קודם, מצרפת כתבה שמתייחסת אליו – שווה מעבר וקריאה, אתם פשוט לא תאמינו כמה עלה המיתוג הזה,
מ ט ו ר ף !
מקווה שתהנו מהשיחה המשותפת עם סמדר, מחכה לשמוע אם יש לכם מה להוסיף, ודרך אגב – לקוחות שמגיעים דרכי ומקבלים שירות מסמדר, יכולים ליהנות מהנחה של 5% עבור כל שירותי הסטודיו, רק תגידו שהגעתם דרכי.
*** קרדיט לרקע הזום אצלי בהקלטה : מתחם העבודה האוס, רמת השרון , עוד מתקופת העבודה שלי במתחם (מומלץ באהבה).