סמדר שילה מרקוס – סטודיו Smoochin - אורית בש סרוסי

סמדר שילה מרקוס – סטודיו Smoochin

ערכי הסטודיו בתכנית העבודה והטבה בלעדית למבקרי האתר

תהליך החיבור עם לקוח חדש יכול לקחת לא מעט זמן. לפעמים ניצור קשר ראשוני, נדבר או פשוט נבחין זה בזה ברשתות החברתיות, ורק כעבור חודשים ארוכים תיקבע פגישה או שיחה ראשונה. סיפור המפגש בין סמדר וביני משקף בדיוק תהליך כזה. 

כשסמדר הציגה את עצמה בשיחת ההכרות שלנו, היא עדכנה שידעה שהיא תפנה אליי “מתישהו” אבל הזמן לא היה נכון עבורה בכל התקופה הזו. 

מה שמעניין בחיבור בינינו היה, שגם בזמן שיחת ההכרות – גילינו שהמומנטום עדיין לא נכון, בשל מחויבויות אישיות שהיו לה בבית ולא אפשרו לה לעבוד בצורה מיטבית על פיתוח העסק שלה. 

וכך, רק אחרי מספר חודשים התחלנו את התהליך המשותף, כאשר שתינו יודעות שהתזמון מדויק, ושסמדר פנויה להשקיע בעסק המושלם שלה. 

לסמדר יש עסק ותיק לעריכת וידאו, יצירת סרטים ואנימציות בשם   Smoochin Video. לא מדובר רק על שירות של עריכת וידאו מסורתי, אלא בתהליך מעמיק ומקצועי בו הלקוחות של סמדר יכולים להביע, בעזרתה, את הסיפור והחוויה שהם רוצים לספר לעולם, ולשקף את כל זה בתוך הסרטונים ושאר המוצרים שהיא מציעה. 

סמדר מספקת את כל שירותי הוידאו וביניהם: 

  • סרטוני פרומו לתוכניות טלוויזיה 
  • קליפים מצולמים לאירועים מיוחדים (משפחה, ימי הולדת וכו..) 
  • אלבומי תמונות ומצגות אינטראקטיביות 
  • הזמנות לאירועים באנימציה  
  • סרטוני תדמית והסברה
  • הנפשות ללוגו או פתיח לסרטונים 
  • עריכת וידאו כללי
  • עריכת וידאו בהתאמה אישית
  • קליפי אנימציה (אינפוגרפיקה) בהתאמה אישית 
  • עריכת רילס לאינסטגרם
  • ועוד 😉 

השירותים ניתנים גם ללקוחות פרטיים וגם לעסקיים והפרויקטים מותאמים לצרכי הלקוח, בהתאם לסוג ואופי הפרויקט והתקציב כמובן. 

תהליך העבודה המשותף 

מטרת תהליך העבודה שלנו היתה מאוד ברורה. אחרי הפסקת פעילות בעסק, המטרה היתה להחזיר את סמדר לעבודה, תוך כדי הבנת העסק, חידוד המסרים שלו והגדרת תכנית פעולה שתעזור לנו להשיג את המטרה שהגדרנו. 

שתינו נהנינו מאוד לתת מקום ולהתמקד בתכנית העבודה בערכי העסק שלה, מאחר והיה מאוד ברור שהערכים של סמדר ייחודיים רק לה. הם כוללים לא רק פתרון טכני לצורך מסוים, אלא הרבה מעבר בתוך החוויה. 

כשאני עובדת על הערכים בתכנית העבודה, אני עובדת על 2 סוגי ערכים: הסוג הראשון הוא: ערכי סף שמהווים תנאי כניסה לתחום בו הלקוחה שלי עובדת. הסוג השני מתייחס לערכים מבדלים דרכם אנו מבינים את הייחודיות של העסק המדובר. 

אצל סמדר, רשימת הערכים כוללת בין היתר את ערכי הסף: מקצועיות, יצירתיות, קדמה טכנולוגית ודיוק. ערכים אלו, כאמור, מהווים מבחינתנו תנאי סף לעבודה בתחום, ובמיוחד בפתרונות מתקדמים כמו שסמדר מספקת. 

בערכים המבדלים בחרנו בין היתר, ב- שמחה, הומור, צורת עבודה נעימה (שלווה, רוגע), תחושת בטחון ברמה האישית (בשל היותה כל כך קשובה, אמפטית וסבלנית בתוך התהליך) וחשיבות בחדות בפתרון (בו היא תופסת בדיוק את הרגע המדויק במסר שרוצים להעביר). 

אצל סמדר, כל לקוח הוא עולם ומלואו והוא מקבל את תשומת הלב בהתאם. 

במהלך העבודה שלי עם סמדר, גיליתי שהיא אישה שקופצת בשתי ידיים על כל פרויקט מאתגר ורק מחכה למצוא בו את העניין, היצירתיות והאתגר. היא יודעת לפצח פרויקטים מכל סוג וזה אחד מהמרכיבים שהופכים את העסק שלה ליציב ואת הלקוחות שלה למרוצים. 

כשתעקבו אחרי סמדר – תגלו את זה מהר, דרך שיתופי הפעולה והפרויקטים שהיא עושה, כגון : דוגמנים ליום אחד בקהילת אינסטגרם ישראל , ימי צילומים מעניינים ואפילו קורסי ההעשרה וההתפתחות שהיא בוחרת לקחת תוך כדי פיתוח העסק. 

מרגישים את העשייה והאופי הייחודי שלה, בכל דבר שהיא נוגעת בו ומול כל לקוח שהיא נותנת לו שירות. 

איפה תוכלו להכיר יותר את הפעילות? 

ממש לא מזמן הושק האתר החדש של Smoochin, אתר שממש משקף את סגנון העבודה של סמדר והערכים עליהן דיברתי פה בסקירה. 

בנוסף, תוכלו למצוא אותה ב – פייסבוק העסקי, באינסטגרם וביוטיוב.

איזו פלטפורמה שאתם הכי אוהבים – פשוט תוכלו לבוא ולעקוב אחריה. 

אם אתם מתלבטים, אל תתלבטו, 

העוקבים שלי מקבלים הטבה ייחודית בשירותי סטודיו Smoochin – 

10% הנחה על כל השירותים הקיימים (רק תגידו שהגעתם דרכי). 

ואם הגעתם עד לפה, אשמח שתכתבו לי בתגובות, האם יצא לכם להשתמש בשירותי עריכת וידאו, ואם כן – באילו? 

מחכה לשמוע את התשובות , ממש פה למטה ↓

אהבתם?
למה שלא תשתפו עם חברים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אורית בש-סרוסי
אורית בש-סרוסי

הצטרפו אליי למסע

המאמרים הכי מעניינים שתוכלו לקרוא

מהי אסטרטגיה אישית
ואיך היא יכולה לעזור לך?

אסטרטגיה אישית מלווה אותנו בתהליכים אישיים ומקצועיים . כאשר נבין מה עובד הכי טוב עבורנו באופן אישי, נוכל לתכנן איך להגיע למטרה אותה הצבנו.

קראו עוד

על שיווק בווידאו וחסמים מנטליים בהתפתחות שיווקית

עברת כבר לשיווק בווידאו? אם התשובה שלך היא “עדיין לא”, זו בדיוק הכתבה בשבילך

קראו עוד

לפרק את הפלונטר – תכנון עסקי נכון למניעת התפזרות בעשייה

תכנון נכון הוא בין היסודות המשמעותיים ביותר של העסק. ככל שנתכנן קדימה יותר, כך נבין איזה צעדים לבצע כדי להגיע לאותה נקודה ומכאן החשיבות במיפוי והבנת הפוטנציאל העסקי של כל אחד מהמוצרים והשירותים שנספק.

קראו עוד

פוסטים נוספים שבטוח יעניינו אתכם:

RAV MESER2

למה נכון לנהל רשימות דיוור? וגם: הטבה מיוחדת ברישום למערכת רב מסר

“אף אחד לא פותח היום מיילים”, זו אחת ההערות שאני שומעת מדי פעם ומאחוריה המון הכללות. בסופו של דבר, רשימת דיוור המנוהלת בצורה חכמה ומבוססת על תוכן איכותי ומעניין יכולה להפוך לכלי עזר משמעותי בשיווק העסק

קראו עוד
שיווק בוידאו

על שיווק בווידאו וחסמים מנטליים בהתפתחות שיווקית

עברת כבר לשיווק בווידאו? אם התשובה שלך היא “עדיין לא”, זו בדיוק הכתבה בשבילך

קראו עוד
ladies10a

כשטורניר פוקר בינלאומי הופך לשיעור על חוסן מנטלי

הדרך להגשמת מטרה מלאה בהפתעות ותנודות ולפעמים, מבלי שנרגיש, יכולה להוביל אותנו לתוצאה הפוכה ממה שרצינו

קראו עוד

הצטרפו אליי

אם בא לכם לשמוע עוד, מתוך הניסיון והתובנות שלקחתי איתי בשנים האחרונות,
אני מזמינה אתכם להצטרף לרשימת התפוצה שלי כדי שנכיר קצת יותר.

מבטיחה לשמור על תדירות שלא תפריע לכם
(וגם אם כן, תמיד תוכלו להסיר את עצמכם במידה ולא מתאים).

גלילה למעלה