סיפורה של שרשרת / סיפור מותג
השנה יצאתי לתהליך מיתוג מחדש בעסק שלי. הפעילות העסקית שלי כבר מבוססת ואני כבר מכירה את עצמי בתוכה. הרגשתי צורך לעבוד השנה בעיקר על נראות העסק ולהקפיץ אותו לשלב הבא, המגובש יותר ומייצג יותר מבחינה ויזואלית.
השנה יצאתי לתהליך מיתוג מחדש בעסק שלי. הפעילות העסקית שלי כבר מבוססת ואני כבר מכירה את עצמי בתוכה. הרגשתי צורך לעבוד השנה בעיקר על נראות העסק ולהקפיץ אותו לשלב הבא, המגובש יותר ומייצג יותר מבחינה ויזואלית.
סיפור מקרה – כך פיתחתי את הרצאת “עסק בדרך שלך” דרך שיתוף הפעולה עם בית הספר “כישורי שינה 0.1 “.
איך יכול להיות שעשיתי הכל בדיוק כמו שצריך, נתתי את מה שיכולתי ועדיין – אני לא מגיעה לתוצאות שרציתי. למה, בתוך העסק ובכלל בחיים, ה”לא מספיק” מרים את ראשו שוב ושוב? ואיך הפוקר מלמד אותי על הנקודה הזו בדיוק?
אספתי ויצרתי רשימת מתנות פיזיות מומלצות מתוך שלל המוצרים של הלקוחות והקולגות שלי. זוהי אינה עוד רשימת מתנות “שיווקית”, אלא המלצה אמיתית מהתנסות והכרות אישית שלי עם בעלי ובעלות המותגים ועם המוצרים עצמם.
“אף אחד לא פותח היום מיילים”, זו אחת ההערות שאני שומעת מדי פעם ומאחוריה המון הכללות. בסופו של דבר, רשימת דיוור המנוהלת בצורה חכמה ומבוססת על תוכן איכותי ומעניין יכולה להפוך לכלי עזר משמעותי בשיווק העסק
עברת כבר לשיווק בווידאו? אם התשובה שלך היא “עדיין לא”, זו בדיוק הכתבה בשבילך
הדרך להגשמת מטרה מלאה בהפתעות ותנודות ולפעמים, מבלי שנרגיש, יכולה להוביל אותנו לתוצאה הפוכה ממה שרצינו
לכל עסק, קטן או גדול, יש דרך ייחודית משלו.
הרבה פעמים ניתן להבין ולהעריך את הדרך, רק בהסתכלות אחורה, דרך העמקה והבנה מה המשמעות הגדולה ביותר שבעל העסק, והעסק עצמו עברו.
כתבה במהדורה המרכזית של יום שישי אצל איילה חסון, ערוץ 13.
כתבה בשיתוף פעולה בין המעצבת ליאור קמחי מסטודיו FLAT ואורית בש
כתבה באתר של אסיה מעצבת האתרים שאחראית למראה החדש של עמוד הבית שלי
רוצים להשאר מעודכנים? הרשמו לניוזלטר