בלוג

סיפורה של שרשרת / סיפור מותג

השנה יצאתי לתהליך מיתוג מחדש בעסק שלי. הפעילות העסקית שלי כבר מבוססת ואני כבר מכירה את עצמי בתוכה. הרגשתי צורך לעבוד השנה בעיקר על נראות העסק ולהקפיץ אותו לשלב הבא, המגובש יותר ומייצג יותר מבחינה ויזואלית.

» להמשך קריאה

למה נכון לנהל רשימות דיוור? וגם: הטבה מיוחדת ברישום למערכת רב מסר

“אף אחד לא פותח היום מיילים”, זו אחת ההערות שאני שומעת מדי פעם ומאחוריה המון הכללות. בסופו של דבר, רשימת דיוור המנוהלת בצורה חכמה ומבוססת על תוכן איכותי ומעניין יכולה להפוך לכלי עזר משמעותי בשיווק העסק

» להמשך קריאה
דילוג לתוכן